שאלות ומידע כללי

 - הסים המעופף
שאלות ומידע כללי2024-12-04T12:51:18+02:00
מי אנחנו הסים המעופף?2024-06-03T19:59:59+02:00

הסים המעופף הוא עסק פרטי המציע פתרונות גלישה ושיחות בחו"ל ולארץ באמצעות כרטיס סים רגיל או סים אלקטרוני (eSIM).

הסים המעופף הוא סים גלובלי (בינלאומי) הפועל ביותר מ-70 מדינות בעולם, והוא מיועד בפרט למי שמחפש שקט תקשורתי בחו"ל עם תמיכה אנושית 24/7 ללא דאגות.

מה ההבדל בין סים מקומי לסים בינלאומי לחו"ל?2024-06-03T20:10:43+02:00

סים מקומי הוא סים הנרכש במדינת היעד. לאחר היציאה מנמל התעופה יש לחפש חנות המוכרת סים עם חבילת גלישה, דבר שלעתים גורם לבזבוז זמן יקר מהטיול ולאי-נוחות במקרה שרכב שכור בשדה התעופה, מאחר שאז לא תהיה גלישת אינטרנט זמינה (הווייז וגוגל מפות לא יפעלו).

חשוב לציין, כי במדינות האיחוד האירופי נדרש עם רכישת סים מקומי למלא טפסים ולהציג דרכון למוכר, תהליך שלפעמים לוקח שעה שלמה.
חיסרון נוסף של רכישת סים מקומי הוא התורים הארוכים בעמדות המכירה בתוך שדה התעופה, המחייבים המתנה ארוכה בתורים בלתי צפויים.

אחד החסרונות המרכזיים בסים המקומי הוא שהוא נתמך רק במדינה שבה נרכש. לכן, אם הטיול כולל מספר מדינות, יהיה צורך לרכוש בכל מדינה סים מקומי חדש, מה שבנוסף לבזבוז הזמן יגרום גם להוצאה כספית משמעותית לכל רכישה.

לעומת זאת, הסים המעופף מציע פתרון זריז, יעיל ובמחיר זול יותר, ללא בירוקרטיה מיותרת. צוות החברה ידאג להפעיל את הסים בארץ יום לפני הטיסה ולשלוח הנחיות מסודרות לטלפון הנייד. כמו כן, נדאג שההנחיות יהיו ברורות ומובנות, כך שבנחיתה הסים יפעל אוטומטית ללא תקלות וללא צורך לחפש חיבור Wi-Fi.

בסים המעופף ניתן לעבור בקלות וביציבות בין מדינות ללא ניתוקים. בנוסף, הסים המעופף מספק שירות "עקוב אחרי" (הפניית שיחות), המאפשר ניהול שיחות יוצאות ונכנסות לארץ, בנוסף לוואטסאפ.

האם הסים תומך באיחוד האירופי?2024-06-22T11:13:21+02:00

ללא ספק, הסים המעופף מיועד לפעול בכל רחבי האיחוד האירופי ללא תקלות וקליטה מלאה, ובפרט עם המעבר בין מדינות, ללא צורך בהחלפת סים.

להלן רשימת מדינות האיחוד האירופי

האם יש עלות חד-פעמית לסים? האם קיים תוקף לכרטיס?2024-06-03T20:10:46+02:00

הסים הוא חינם.

כל טעינה בסים היא לתקופה של 30 ימים עד תום הטיול, בהתאם לסוג הסים שסופק לכם ולפי צרכיכם. מומלץ תמיד לקיים שיחת התייעצות עמנו בטלפון 0587003003.

האם יש סיכוי שאקבל חשבונית גבוהה יותר ממה ששילמתי?2024-06-03T20:10:39+02:00

אין חיוב נוסף כל עוד הסים הישראלי לא הוכנס למכשיר הטלפון בחו"ל (ניתן להתיעץ איתנו בעניין זה), הסים שאתם מקבלים מהסים המעופף הינו כרטיסי פרי-פייד (חד פעמי) שמטרתו מבחינה כספית לחסוך מעלות הטיול.

כיצד מקבלים את הסים לאחר הרכישה?2024-06-03T20:06:55+02:00

יום לאחר ביצוע ההזמנה באתר או מול נציג בצ'אט, הסים ישלח אליכם באמצעות משלוחי שליח עד 4 ימי עסקים (לעתים עם מעקב משלוח מצד השליח). כמו כן, ניתן לאסוף את הסים באחת מנקודות האיסוף הפרוסות ברחבי הארץ: חיפה, חדרה, נוף הגליל (נצרת), כפר סבא, פתח תקוה, יפו,תל אביב, ירושלים, כפר יאסיף (הגליל המערבי).

אני נוסע מחר או מחרתיים, מה עלי לעשות? עד מתי ניתן להזמין סים?2024-06-22T10:39:17+02:00

 במצב זה, אם הטלפון שלכם תומך בסים דיגיטלי (אלקטרוני) eSIM, אין בעיה לבצע את ההזמנה. אחרת, יש ליצור קשר למוקד בטלפון 058-7003003 ואנו ננסה לספק לכם את הסים בזמן דרך נקודות החלוקה שלנו.

האם עלי להחזיר את כרטיס הסים?2024-06-04T00:09:01+02:00

אין צורך להחזיר את הסים, רק לשמור אותו לקראת הטיול הבא.

האם כרטיס הסים שאקבל מתאים לכל טלפון?2024-06-04T00:09:54+02:00

בהחלט, הוא מתאים לכל טלפון חכם רגיל. הסים מגיע בכל הגדלים המתאימים לכל הטלפונים או מודמים סלולריים.

איזה מספרים יש לסים?2024-06-04T00:10:38+02:00

הסים כולל מספר בריטי בינלאומי עם קידומת 44. בנוסף, למי שירכוש את שירות "עקוב אחרי" (הפניית שיחות), יסופק גם מספר ישראלי נוסף בקידומת 03 או 055.

האם הסים מתאים למשפחה או לזוג?2024-06-04T00:12:20+02:00

בהחלט כן, ומומלץ מאוד לרכוש סים נפרד לכל מכשיר, כי בסים המעופף תוכלו להתקשר בין בני המשפחה בחיוג רגיל (בנוסף לוואטסאפ). השיחות בין קווי הסים המעופף הן חינם ומבוצעות מחייגן הטלפון הרגיל.

האם אני משלם על חריגה?2024-06-22T10:39:37+02:00

אין אפשרות לחרוג עם הסים המעופף. עם הגעה לניצול של 80% מהחבילה, תקבלו התראת SMS על כך. אז, יש ליצור איתנו קשר בוואטסאפ למספר 058-7003003 כדי שנבדוק את הנושא לעומק ונוכל להרחיב את החבילה לפני שתצטרכו זאת.

האם ניתן לעשות שיתוף אינטרנט (נקודה חמה)?2024-06-04T00:15:37+02:00

כן, ניתן לעשות שיתוף אינטרנט (נקודה חמה) בהחלט, בתנאי שהמכשיר שלכם תומך באפשרות זו. יש לציין שבחלק מהמדינות שאינן באירופה, האופציה לשיתוף אינטרנט עשויה להיות חסומה.

מי מבצע את האקטיבציה, מתי ואיך?2024-06-04T00:16:20+02:00

האקטיבציה של הסים מתבצעת על ידי צוות "הסים המעופף" יום לפני הטיסה, או לפי בקשתכם. בעת האקטיבציה, תקבלו את הנחיות הגדרת הטלפון והשימוש בסים – בוואטסאפ או בדוא"ל.

האם ניתן להעביר את כרטיס הסים בין בני משפחה?2024-06-04T00:17:34+02:00

בהחלט ניתן להעביר את כרטיס הסים בין בני המשפחה, כל עוד הסים בתוקף. במקרה כזה, מומלץ ליצור איתנו קשר להתייעצות.

ביטול עסקה?2024-06-04T00:17:58+02:00

כל עוד הסים לא הופעל עד יום לפני הטיסה, ניתן לקבל החזר כספי מלא או לשמור את הכסף לטיול עתידי.

האם ניתן לשדרג חבילת הגלישה או לרכוש שירותים נוספים לאחר קניית כרטיס הסים?2024-06-22T10:40:18+02:00

ניתן לשנות/לשדרג את חבילת הגלישה (בתשלום נוסף) או להוסיף שירותים נלווים עד שעה לפני הטיסה. יש ליצור קשר מיידי עם שירות הלקוחות על מנת לבצע את השדרוגים הנדרשים.

טלפון ליצירת קשר: 058-7003003

עבור למעלה