תפריט הסים המעופף
Your Cart

שאלות טכניות לפני העלייה למטוס

אנו שולחים הודעה עם הוראות הפעלה יום לפני הטיסה עד השעה 17:00 במידה ולא קיבלת הודעה - יש לפנות אליינו בוואצאפ 058-700-300-3

**לקוחות גולן- הפניית שיחה מבצעים באתר בלבד**

כל שאר החברות:
לפני העלייה למטוס, ולפני החלפת הסים הישראלי בסים החדש נא לחייג מהחייגן הרגיל למספר:
כוכבית 21 כוכבית (המספר שקבלתם ממנו)  ו ובסוף #
למשל:
*21*0559662294#
**הערה חשובה: אסור להכנס את הסים הישראלי למכשיר בחו"ל אפילו לא לשניה אחת. רק בחזרה לארץ!

בשובך לישראל אחרי החזרת הסים הישראלי נא לחייג   #21# כדי לבטל הפניית השיחה

- אנדרואיד: הגדרות, רשתות סלולריות, סמן "נתונים בזמן נדידה"


- אייפון: סלולרי, סמן "נתונים בנדידה"


- שיאומי: הגדרות, כרטיס סים ורשתות סלולריות, נתונים בזמן נדידה, לבחור תמיד

כל מה שנותר לעשות, זה להכניס את כרטיס הסים למקומו (במקום הסים הקיים בעזרת המחט שבתוך מעטפת כרטיס הזים). בדרך כלל עושים זאת במועד קרוב מאוד לטיסה, ואפילו במטוס עצמו.

התהליך הוא כזה: – מכבים את הטלפון. – מאתרים את מקום התקנת הסים, מוציאים את הסים הקיים, ומתקינים במקומו את הסים שקיבלתם מהסים המעופף.

– לאחר הנחיתה, מפעילים את המכשיר הסלולרי.

– המכשיר הסלולרי יסתנכרן מול המפעיל במדינה שלכם באופן אוטומטי.

צפו בקישור הווידיו המצורף

1.      הפרד בזהירות ממסגרת הפלסטיק את כרטיס הסים הבינלאומי בגודל התואם את דרישות מכשירך (רגיל, מיקרו או נאנו). שמור את המסגרת

2.      מס' הטלפון החדש שלך רשום התוך המעטפת

3.      הכנס את כרטיס הסים למכשיר הטלפון בהתאם להוראות יצרן הטלפון שלך.

4.      המתן מספר דקות שמכשירך יתחבר לרשת. אם המכשיר אינו מתחבר לרשת - בחר רשת באופן ידני (ראה זיהוי תקלות)

5.      אנא התעלם מכל ההודעות שיתקבלו במכשירך.

אסור להכניס השסים הישראלי לטלפון אפילו לא דקה כי אז תוחייבו בהמון כסף מחברת הסלולאר שבישראל. 

אם אין קליטת רשת – בדוק שהכנסת את הסים למקום הנכון.

בחר באופן ידני רשת אחרת עד להתחברות:

באייפון: הגדרות > מפעיל

באנדרואיד: הגדרות > עוד/חיבורים > רשתות סלולריות > מפעילי רשת

אם לא נפתרה הבעייה נא לצור קשר אתו דרך ה WHATSAPP 

0587003003